مامانا میتونم از این شربت به پسرم بدم؟

تصویر
۷ پاسخ

فعلا اسپره بینی بزن اگه تب کرد استابده
من پسرم چندروز‌بعدش ازیتروماسین داد گفت اگه شدید بود بده

دکتر بردم همینو داد سینه خس خس بود روزی یک بار و براساس وزن باید بدی

روزی یبار یک سیسی بده. بیشتر نده این۲۰۰ قوی هست

پسرمن سرفه خلط دار داره شربت آیورامی خوبه یا ن

اگ سرفه و عطسه داره پلارژین بده

اره ولی مگه سرفه های خلطی داره؟

سرما خورده مگه ?اگ تب و سرماخوردگی داره بده

سوال های مرتبط

مامان دونهای آلبالو🍒 مامان دونهای آلبالو🍒 ۲ سالگی