فعلا اسپره بینی بزن اگه تب کرد استابده
من پسرم چندروزبعدش ازیتروماسین داد گفت اگه شدید بود بده
دکتر بردم همینو داد سینه خس خس بود روزی یک بار و براساس وزن باید بدی
روزی یبار یک سیسی بده. بیشتر نده این۲۰۰ قوی هست
پسرمن سرفه خلط دار داره شربت آیورامی خوبه یا ن
اگ سرفه و عطسه داره پلارژین بده
اره ولی مگه سرفه های خلطی داره؟
سرما خورده مگه ?اگ تب و سرماخوردگی داره بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.