سرچهارمین ماه
6 ماه
ماه اول شد. ایشالا قسمت تموم اقدامیا🤲
بعد از ۷ ماه ولی سقط شد
من یک سال و نیم تنبلی تخمدان خفیف داشتم ولی برای بچه اولم سه ماه
من که این یکی رو با یک باراقدام حامله شدم
من ماه اول با یک اقدام در ماه حامله شد م
بارداری اول بعد از ۴ماه دومی بعد از۲ماه
ماه اول با یک بار اقدام باردار شدم اما شیمیایی شد و دفع شد
الان چندین ماهه بعدش تو اقدام منظم هم هستم ولی دیگه خبری نشده
الان س ساله خبری نیست
شش ماه
من ماه اول
البته کیست تخمدان داشتم عمل کردم برش داشتم ماه بعدش اقدام کردم میگن بعد از عمل باروری بیشتر میشه
من بار اول اقدام باردار شدم
بعد۴سال من تنبلی داشتم البته
خیلی ماه خیلی 😁
من الان ده ماهه اقدامم و هنوز خبری نیست
سلام منم ۳ماه اقدام میکنم تحت نظر دکتر هنوزم ک خبری نیست ایشالله این ماه باشه
از امپول قرص عا دیگ خسته شدم🥹
من دو سری حامله شدم هر دوسری هم ماه دوم اقدامم گرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.