خانما اگه یه روز قرص ویتامن د واسید فولیک و نخورم چی میشه؟

۸ پاسخ

یه روز اشکالی نداره، از فردا دوباره بخور و لطفا مواظب باش که جا نذاری یه روز رو

اووف من عمدا نمیخورم بابا چقد سخت میگیری ای قدیما هی نمیدونستن قرص چیه والله بهترین بچه ها رو با بهترین استخوان بندی و وزن و همه چی به دنیا اوردن سخت نگیر

اشکالی نداره ،بقول مامانم زمان اونا ک اصلا قرصی نمیدادن ب مامانای باردار ،فقط ویتامین و آهن ب نوزادا میدادن

برای من که فعلا دکترم اسید فولیک داده و ویتامین د تجویز نکرده،میگه ویتامین بعد۳ماهگی باید مصرف شه

من که کلا یه ماهه نمیخورم میخوردم حس میکردم معدمو اذیت میکنه

اتفاقیه دگ میوفته سعی کن کامل بخوری

اشکال نداره ی روز حالا نخوری

من که فقط چند وقت خوردم
اویل که بد ویار بودم
بعدشم هنش یکی در میون

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علي وکوچولو.💙 مامان علي وکوچولو.💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری