خانما اگه ی روز فولیک اسید و ویتامین دی نخورم چیزی میشه؟؟؟

۵ پاسخ

من ده روزه قط کردم دیگه نمیخورم چیزی نمیشه دکتر گف قط کنم بالا میاوردم

ن عزیزم چیزی نمیشه فقط یکم بدن خودت ضعیف میشه چون اون بچه اون ویتامین هارو ازبدن تو میگیره

نه من نزدیک دو ماهه نمیخورم دکتر گفت هروقت میتونی بخور

نه بابا یه روز چیزی نمیشه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان چش رنگیم🐣 مامان چش رنگیم🐣 روزهای ابتدایی تولد