۷ پاسخ

اره بابا منم بعضی شبا یادم میره یا خوابم میبره میبینم قرصامو نخوردم چیزی نمیشه

آره بابا چیزی نمیشه

ارع میش

یک‌روز چیزی نمیشه اسید فولیک برای نقض لوله عصبی هست

مشکلی نداره

اره گلم

اره چیزی نمیشه

سوال های مرتبط