اسید فولیک و ویتامین دی واجبه بخورم؟؟

۱۰ پاسخ

درخواست دوستی دادم قبول کن

اره عزیزم

حتما ۳ ماه قبل اقدام باید بخوری برای جنین واجبه

خیلی خیلی خیلی خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیلی مهمه

خیلی خیلی خیلی واجبه..استخوان های نینی و اعصب هاش شکل می‌گیره اگه نخوری خدایی نکرده باعث ناهنجاری میشه

اره جانم

اره عزیزم اینارو بهداشت میده بخور

بله گلم

صدرصد بله
دو تا قرص کوچیکه ی دقیقه بنداز بالا بره

۱۰۰٪عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامانی 💙 مامان جوجه مامانی 💙 هفته بیست‌وششم بارداری