الان هفته ۱۵ هستم اسید فولیک پنج و ویتامین دی تا کی بخورم

۱۰ پاسخ

اسیدفولیک چرا5باید یک بخوری

فک کنید دکتر متخصص برام نوشته غربالگری مرحله دوم بهتره بری درصورتیکه مرحله اول خوب بوده ..رفتم پیش پزشک خانواده میگه نه نرو میگم چرا میگه حالا کاری نمیشه کرد بچه با ی کلیه بدنیا بیا یا لب شکری بشه بعد از به دنیا اومدن باید درمان بشه نمی‌خواد الان بری😑 بهداشت بهم می‌گفت ان تی هم نمی‌خواد بری 😑😑😑 اینا سواد دارن خدایی

به من بهداشت گف از هفته ۱۴ فولیک اسید و دی سه رو قطع کن آهن بخور

تا بعد زایمان

دکتر من گفته تا ۱۶هفته باید بخورم بعدش قطع میشه جایگزین میشه بقیه مکمل ها

دکتر من فولیک اسید رو هفته ی ۱۳ قطع کرد بجاش آهن نوشت،ویتامین دی ۳ هم گفت بخور و آزمایش بده تا ببینیم چجوری میشه

دکتر از 16 هفته قطع کرد برای من

منم با اینک دکار معروفی میرم همینو گفت واقعا متاسفم برای علمشون
من با دکترای خارج از کشور پیش میرم ک اینجوری میگن عزیزم
خودم ازمایش میدم چک میکتم
چون هم دی کمبودش بده زیادیشم سم میشه هم فولیک اسید خدابی نکرده ب بچه اسیب میزنه ولی اینا میگن همینجوری بخور
من حتی گاهی دیدم طرف دو سه سال قبل اقدام‌میخورده نشده همچنان بش میگن بخور
نمیدونم فلورا تاجیکو میشناسی یا ن و همه دکترای معروف التماس میکنن ک اقا ینی چی همینجوری بخور اگ دکترتونم‌نمیگ خودتون دلتون برا خودتون بسوزه ازمایش بدین خب

تو رو خدا ارمایش بده ب حرف ادما و دکترایی که میگن همیشه یا سه ماه اول بخور گوش نده
بابد تو رنج ۱۸ تا ۲۰ نگهش داشت
پایین ترش خطر بالاترشم خطر

تا اخر

سوال های مرتبط

مامان چش رنگیم🐣 مامان چش رنگیم🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامانی 💙 مامان جوجه مامانی 💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری