مامانا این سونو گرافی خوبه حجم کیسه تب اوکیه

تصویر
۴ پاسخ

مگه ۲۶هفته میرن سونو؟؟من الان ۲۶هفتم اخرین سونو مال انومالی بود ک رفتم😶

منم تو ۲۶ هفته ۱۳ بود کیسه اب

اره نرماله

اره نرماله

سوال های مرتبط

مامان حسنا خانوم مامان حسنا خانوم ۱ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا ۲ ماهگی