دردا ب کنار من هر لحظه فکرم اینه ک سالمه چیزیش نشده ؟ب دنیا بیاد جلو چشممه هر چقد هم سخت باشه
دقیقا منم همین فکرو میکنم همه میگن بعدش سخت تره میگم باشه سخت باشه بچه داری کارش زیاد باشه ولی حداقل استرس و نگرانی خیلی چیزارو تو بارداری نداریم خیالمون راحته نینی بدنیا اومده سالم کنارمونه
خیلی سخته، مخصوصا هر چی بری جلوتر، سخت تر هم میشه
هرکدومش یجورسخته
واقعا من دلم میخواد این 6ماه زود بگزره بچم بیاد بغلم
آره خیلی سخته خواهر انشاالله روزی که بچمون تو بغلمون باشه یادمون بره🙏🏻
بارداری ی طرف اینک استرس بچه رو داشته باشی ی طرف
اون موقعم میگی کاش تو شکمم بود😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.