من چی بگم😑😂
وای نگوووو
مامان نون خامه ای تو برگه سونو شما قاسمیان جنسیت و چطور ثبت کردن ؟
؟F فقط
اوجش تو هفته ی شماست من تو بارداری قبلی انقدر درد داشتم که کلی سونو رفتم و بررسی شدم هیچ مشکلی نداشتم فقط بخاطر رشد رحم بود
ووووواااااای نگم از یبوست ک دو هفتس ول کن نیست
مخصوصا بالای واژن🥹
اره بخاطر اینه بچه داره فشار میاره جاش باز بشه منکه این روزا داغونم خدا به داد هفته های بالاترم برسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.