هفته می‌ره بالا تر
چقدر دردا بیشتر میشه
فشار میاد به رحمم🥲

۷ پاسخ

من چی بگم😑😂

وای نگوووو

مامان نون خامه ای تو برگه سونو شما قاسمیان جنسیت و چطور ثبت کردن ؟
؟F فقط

اوجش تو هفته ی شماست من تو بارداری قبلی انقدر درد داشتم که کلی سونو رفتم و بررسی شدم هیچ مشکلی نداشتم فقط بخاطر رشد رحم بود

ووووواااااای نگم از یبوست ک دو هفتس ول کن نیست

مخصوصا بالای واژن🥹

اره بخاطر اینه بچه داره فشار میاره جاش باز بشه منکه این روزا داغونم خدا به داد هفته های بالاترم برسه

سوال های مرتبط

مامان تمشک🫐🍼 مامان تمشک🫐🍼 هفته بیست‌وششم بارداری