اره وقتی راه میرم تیر میکشه
من یادمه حالت خوابیده درد داشتم شبا مینشستم یکم اروم میشد دوباره دراز میکشیدم
وای پدرمودراورده بارداری اولم اصلا نداشتم الان اینجورم افتضاحه بخصوص موقعیک میخام پهلو ب پهلوبشم یاازجام بلندبشم
آره منم دارم لگن دردم دارم
اصلا افتضاح دارم من🥲🥲🥲 موقع بلند شدن که هیچی نگم دیگه! قبلمو گم میکنم😂
وای نگو دختر. وقتی میخوام از جام بلند شم. یعنی بزورر بعد راه میرم. وقتی هم نشستم تیر میکشه
بله دارم ،تو خواب هم زیادتره با لگن درد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.