خانومای هم هفته درد واژن دارین؟چجوریه دردش❤️❤️❤️

۷ پاسخ

اره وقتی راه میرم تیر میکشه

من یادمه حالت خوابیده درد داشتم شبا مینشستم یکم اروم میشد دوباره دراز میکشیدم

وای پدرمودراورده بارداری اولم اصلا نداشتم الان اینجورم افتضاحه بخصوص موقعی‌ک میخام پهلو ب پهلوبشم یاازجام بلندبشم

آره منم دارم لگن دردم دارم

اصلا افتضاح دارم من🥲🥲🥲 موقع بلند شدن که هیچی نگم دیگه! قبلمو گم میکنم😂

وای نگو دختر. وقتی میخوام از جام بلند شم. یعنی بزورر بعد راه میرم. وقتی هم نشستم تیر میکشه

بله دارم ،تو خواب هم زیادتره با لگن درد

سوال های مرتبط

مامان نــیــلا🎀 مامان نــیــلا🎀 ۶ ماهگی
مامان نورا☀️ مامان نورا☀️ ۱۰ ماهگی
مامان ِفاطمهِ🫀 مامان ِفاطمهِ🫀 ۶ ماهگی
مامان مامان هاکان👶❤ مامان مامان هاکان👶❤ ۳ ماهگی
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد