این چند روز بچه هاتون‌چیکار کردن؟راحت گذاشت واستون؟

۹ پاسخ

من که همش خونه بودم خیلی هم راحت گذشت😄

من که همش تو خونه بودم
بچم رو اسهال و استفراغه
دکترش هم بردم
داروهاشو سروقت بهش میدم
اما نمیدونم چرا خوب نمیشه
بچم نابود شده

من شبی یک ساعت میرم با چرخش میبرم میگه بزار راه برم دستشم نمیده یهو میره واسه خودش منم دنبالش بیشتر میرم خونه مادرشوهرم

بیشترسعی میکنم بیرون نرم بچه ام هم که خیلی شیطون شده همش تو خونه باشم بهتره

من چند روزی روضه بردم با خودم یا با موتور چرخی زدیم توی شهر اونجاها خوب بوده خدا رو شکر ولی برای ساک بستن و آماده شدن خودش و خودم دست تنها اذیت شدم و بی طاقت

دوسه روز اولی خوب بود بعدش سرما خوردن و الانم اسهال استفراغ

من هرشب با همسرم بچهام رفتم هیئت خیلی شلوغ بود

یکی دو ساعت میرم اونم خیلی شلوغی میکنه میگه از کالسکه بزارید زمین منو

آره خوب بود خداروشکر دهه دوم هم میریم انشالله

سوال های مرتبط

مامان Radvin👼🏻🩵 مامان Radvin👼🏻🩵 ۲ سالگی