مامانها برای بچه یکسال و سه ماه شیاف چند باید گذاشت

۲ پاسخ

من پسرم مریض بود قطره استا نمیخورد بالا میاوردش دکتر براش شیاف نوشت گفت هر چهار ساعت یه دونه بزار بعد یه شربت پروفن هم داد گفت در صورت تب خیلی شدید دو ساعت بعد شیاف شربت بدم
ولی من هر ۶ ساعت شیاف گذاشتم و کنترلش کردم تا سه چها روز

اگه منظورت استامینوفن هستش ۱۲۵هر ۶ساعت میتونی بذاری اگ تبش زیاد بود هر ۴ساعت

سوال های مرتبط

مامان Radvin👼🏻🩵 مامان Radvin👼🏻🩵 ۲ سالگی