به نظر من ک بگیر خیلی خوبه بچه سرگرم میشه و راه میفته . برند دلیجان👌
والا من پسر اولم نشست هیچ مشکلی پیدا نکرد بچه ها خواهر شوهرمم نشستند چیزی نشد
والا ما هم بچه بودیم خودمون رو میذاشتن تو روروئک کاری نشدیم من که مذارم اولی رو گذاشتم اینم تازه دارم میذارمش واقعا کاربردیه برای من
واکر از کسایی که داشتن شنیدم بچه میوفته
بنظر من که چیز حوبیه بچه وقتی بتونه بشینه توش بزار بنظرم اینجوری زودترم راه میفتن دختر اولمو میزاشتم خیلی خوب بود ۱۱ماهگی شروع کرد به راه رفتن
حالا دکترا همه میگن بدع نمیدونم والا من که بدی ندیدم ازش
واکر بخر
من برا بچه اولم گرفتم. همش یک ماه استفاده شد. بعدش بچه با دیوار راه میرفت. واصلا نیاز نشد. برا بچه دومم هم استفاده نشد. برا این بجم نمیگیرم. چون نهایت یک ماه استفاده میشه.
من خیلی پرسیدم و تحقیق کردم خوب نیست،دکترا هم تایید نمیکنن به ستون فقرات بچه فشار میاره، برای پاش خوب تیست چون رو پنجه وایمیسه، کمر درد و زانو درد میاره، زودتر راه میوفته، هر چیزی زمان خودشو داره به وقتش باید راه بیوفته، الان مشخص نمیکنه که چه مشکلی پیش میاد در اینده مشخص میشه، بعدشم بچه با بچه فرق داره شاید به یکی چیزی نشه به یکی بشه،بیشتر بخاطر راحتی خودمون که به کارا برسیم بفکر روروئک هستیم،ولی مهمتر از هرچیزی سلامتی بچه اس من میخوام واکر بگیرم، چون وقتی خودش بتونه قشنگ وایسه از واکر میگیره راه میره، کامل کف پاش رو زمینه، الان از قبل اینکه بچه وایسه میزارن روروئک خب زودتر موعده
بگیر خیلی کمک میکنه بهت وقتی کاری داری توی اشپزخانه و ..
توی روروئک بزاری کنارت باشه ساکته
واکر بگیر
حالا خوب و بد بودنش ب کنار
ایمنی نداره متاسفانه
مادر باید چهارچشمی مراقب باشه هر لحظه ممکنه بچه بیفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.