انقباض زایمان منظورته ؟؟ چجوریه ؟؟
برو زایشگاه بیمارستان. آمپول ریه جنین بزن
دکتر بهت شیاف میده فک کنم
امیدوارم زایمان زودرس نداشته باشی و سر وقتش بیاد...استراحت کن اصلا از جات پانشو
چاره ای نیس ...یه مدت بزن خودتو ب بیخیالی
چون اصلا فرصت استراحت ندارم
دست تنها تو شهر غریب با سه تابچه کوچلوم
فقط دعا کنید برام
سریع شیافت بزن و استراحت کن
قرص ایزوکسوپرین برای انقباض هست میتونید به دکترتون بگید اگر اجازه داد بخورید هروقت درد داشتین
از کجا میفهمی؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.