سلام من انقباض دارم
نکنه زایمان زودرس کنم

۸ پاسخ

انقباض زایمان منظورته ؟؟ چجوریه ؟؟

برو زایشگاه بیمارستان. آمپول ریه جنین بزن

دکتر بهت شیاف میده فک کنم

امیدوارم زایمان زودرس نداشته باشی و سر وقتش بیاد...استراحت کن اصلا از جات پانشو
چاره ای نیس ...یه مدت بزن خودتو ب بیخیالی

چون اصلا فرصت استراحت ندارم
دست تنها تو شهر غریب با سه تابچه کوچلوم
فقط دعا کنید برام

سریع شیافت بزن و استراحت کن

قرص ایزوکسوپرین برای انقباض هست میتونید به دکترتون بگید اگر اجازه داد بخورید هروقت درد داشتین

از کجا میفهمی؟؟

سوال های مرتبط