سلام مادرانی عزیز نامه سزارین وچند هفته بهتون دادن

۱۵ پاسخ

من ۳۴ هفته نامه گرفتم برای ۳۸ هفته و پنج روز

میشه یه توضیحی بدین نامه چی؟

من شنبه نوبت عمل دارم ۳۸هفته و۴روز

۳۵هفته۴,روز

من ۳۶هفته و چهار روز گرفتم نامه رو

سلام به من 38هفته سه روز داد

۳۵ هفته نامه بستریمو گرفتم

۳۵هفته
سزارین‌دوم‌سزارین‌اجباری

دکتر من هنوز نامه نداده شنبه وارد ۳۷میشم
عمل کلپو کردم تا تایید نشه سزارین نمیکنن منو
ی تاریخ پرستم نمیگ برم تایید بگیرم😔
چند روز پیش بستری شدم بخاطر انقباض

خوده نام رو 36هفته دادن
ولی 38هفتم پر شد فارغ شدم

36هفعه

معمولا۳۷ـ۳۸هفته میدن بهت

38 هفته و 3 روز

سلام ب من گفته۳۷هفته برم

من شنبه میخوام بگیرم

سوال های مرتبط

مامان سوگندومحمد🫀🌱 مامان سوگندومحمد🫀🌱 هفته سی‌وششم بارداری