من ۳۴ هفته نامه گرفتم برای ۳۸ هفته و پنج روز
میشه یه توضیحی بدین نامه چی؟
من شنبه نوبت عمل دارم ۳۸هفته و۴روز
۳۵هفته۴,روز
من ۳۶هفته و چهار روز گرفتم نامه رو
سلام به من 38هفته سه روز داد
۳۵ هفته نامه بستریمو گرفتم
۳۵هفته
سزاریندومسزاریناجباری
دکتر من هنوز نامه نداده شنبه وارد ۳۷میشم
عمل کلپو کردم تا تایید نشه سزارین نمیکنن منو
ی تاریخ پرستم نمیگ برم تایید بگیرم😔
چند روز پیش بستری شدم بخاطر انقباض
خوده نام رو 36هفته دادن
ولی 38هفتم پر شد فارغ شدم
36هفعه
معمولا۳۷ـ۳۸هفته میدن بهت
38 هفته و 3 روز
سلام ب من گفته۳۷هفته برم
من شنبه میخوام بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.