۶ پاسخ

بی بی لند بگیر انقد بده بهش برک بیا بده برو بیا بده برو بیا بده تا عهوتت کنه من بچم سه ماهشه تازه عادتش دادم

اتفاقا اصلا دیر نیست به موقعه هست

برند و راحتی پستونک خیلی مهمه
من پسرم بااینکه تقریبا چارماهشه
جز اونت پستونک دیگه ای رو‌نمیگیره بی بی لند مشابه اونتو براش گرفتم عق میزنه نمیخوره
بهتره با پستونکه اونت شروع کنید

اگه بچتون قطره آد دوست داره به پستونکش بزنید بدید بهش
یا شیر خودتون یا شیر خشک
من بچم که دنیا اومد بخاطر زدی باید تو دستگاه میموندگریه میکرد نمیموندش دکتر بهم گفت به پستونکش یکم اب و نبات بزنم بزارم دهنش من اینکارو‌نکردم ولی شیر خودمو همش میزدم میزاشتم دهنش الان میگیره پستونکو

الان دیره باید زودترشروع میکردی توهمون روزای اول دنیا اومدنش

من هرکار میکنم بچم عوق میزنه نمیگیرتش

سوال های مرتبط

مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان ۲ ماهگی