مامانا من فردا باید برم ولی استرس زایمان داره میکشه منو😭😭

۱۱ پاسخ

توکل برخدا استرس عادیه اماهمش پیش خودت بگوراه دیگه ای ندارم باید برم خودموراحت کنم بایدازاین سنگینی خلاص بشم

زایمان استرس ندارع بی خوابیای بعدش استرس داره

سزارين گلم استرس نداشت باش میدونم منم خیلی استرس داشتم دسه خودم نبود

منم فردا زایمانمه استرس دارم

چقدر دلم خواست جات بودم

منکه دکترا میگفتن سوم و چهارم تعطیلیه نمیایم بیمارستان یا قبلش بیا یا بعدش دکتر شما فردا هست روز عاشورا؟؟

منم دو روز پیش سزارین شدم دیروز مرخص شدم نگران نباش زود میگذره منم خیلی استرس داشتم

میگذره عزیزم‌ میگذره...بعدش قشنگه

من ۲ روز‌بستری بودم خیلی خانوم دیدم که زایمان کردن بخصوص سزارین ببین واقعا همشون راضی بودن درد نداشتن بخصوص اونایی که پمپ درد گرفته بودن اصلا نترس بخدا ترس منم ریخت
طبیعی ها هم فقط موقع زور زدن درد داشتن

سلام منم صبح باید برم زایمان میترسم

نگران نباش
به خوبی و خوشی میگذره
با نینی جون میای خونه ❤️

سوال های مرتبط