قرص شیرافزا بخور.تاثیر داره...حتما هم با شیردوش بدوش..حتی اگه شیر نداری...سینه هاتو ماساژ بده با روغن زیتون..
چندروز اول شیر نیست آغوزه
شیر افزا بخور وبده بچه سینت مک بزنه میاد
لاکتاول بخور و شیر خشک بده بهش
اولش همونجوریه تا راه بیوفته یکم زمان میبره ولی نذار بچه قندش بیوفته حتما شیر خشک بده خودتم مایعات زیاد بخور
ی قطره هم نمیاد ؟
واسه منم تا دو روز نیومد اغوز بود بهش با قطره چکان فعلا شیر خشک بده سینتم بده میک بزنه میاد شیرت
مثل من بچم تو دستگاهه گفتن براش شیر بدوش شیرم نیومد دختر ماساژ داد بازم نشد
دوش آب گرم یا اگه سزارینی هستی کیسه آب گرم بذار رو سینه ات.بچه مک بزنه میاد شاید خوب نمگیره سینه رو
شیر افزا بخور و خرما ومایعات زیاد مصرف کن
عرق رازیانه ام میگن باعث افزایش شیر میشه ولی واسه پسر میگن خوب نیس🥲
اصلا ریسک نکن سریع شیر خشک بده به بچه تا زردی نگرفته هوا هم گرمه بدنش کم آب میشه از حال میره ها شیرت بعد از ۳ ۴ روز یه دفعه میاد
بچه میمکه؟ چون با مکیدن شیر میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.