بچه م تب 39 درجه داره چیکار کنم

۶ پاسخ

روی شکم و رونش دستمال خیس ولرم بذار عزیزم
اگر دراز کشیده یا خوابه پوشکش رو باز کن

اگه بیداره ک پاشویه بده اگه خابه تو جورابش برش پیاز بزار تبو پایین میاره پاراکیدم بده

حتما شیاف بذار خطرناکه

با آب ولرم و گلاب دستمال بذار رو رون و شکم و صورتش
دختر منم ویروس گرفته بود سه روز تب داشت روز سوم تبش رفت بالا از روز چهارم قطع شد

فورا شیاف بزار و بروفن بده خیلی خطرناکه نزدیک به چهل درجه اس. نخوابی بچه تشنج کنه. پاشو ببرش بیمارستان احتمالا ویروس رو گرفته

اندازه دو برابر وزنش پاراکید بده عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان ۲ سالگی