۶ پاسخ

دختره منم یهویی تب کردش
با استامینوفن فقط تا ۲ ساعت کنترل شدش بعدش شیاف زدم با اونم تا ۴ ساعت اوکی شد
آخه از چی شد بچه هامون تب کردن یهویی

داغون شدم بخدا
واسه دختر منم از همین تب شروع شدش 🫠

استا بده گلم

تب تازه از ۳۷.۵شروع میشه بنظرم پاشویه کن دیدی تبش بالا میرع داروبده

شیاف بزن براش گلاب بکش کف پاهاش

استامینوفن بده

یکم استامینوفن بده بهش

سوال های مرتبط