۳ پاسخ

منم دقیقا این جوریم ولی ازمایش دادم عفونت نداشتم میگن طبیعی هست چون رحم به مثانه فشار میاره

عزیزم عفونت داری و ادار در مثانت جم شده احساس دسشوی میکنی و داخل واژانت احساس میکنی همیشه انگار یچیزی هست منم اینجوری بودم با خوردن مایعات زیاد بخصوص اب دورزه رفع میشه

شیاف بزار استراحت کن ببین خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته شانزدهم بارداری