منم قبلا اینطور شدم و متاسفانه سقط کردم...دکتر چیزی نگفت؟
ضربان نداره
عزیزم ناراحت نباش
منم اسفند ماه به خاطرهمین سقط کردم
بار اول ک جنین نیست بر اساس پریود و ساک حاملگی میزنن ولی وقتی جنین تشکیل بشه بر اساس سن اون میزنن ، منم دوهفته پشت هم رفتم ۶ هفته بودم دکتر اینجوری بهم گفت الان همه چی اوکیه بر اساس سنو قلب حساب کن
بله خونریزی داشتم با شیاف پروژسترون قط شد رفتم سنو گفت 4هفته من 5هفته گفتن دوهفته دیگه تکرار کن
دوباره رفتم من 7هفته جنینم 5هفته
گفتن باید سقط بشه
دکتر بهت چی گفته به همون عمل کن هر بدنی فرق داره
خاله منم دو هفته پیش رفت گفتن شش هفته رشدش متوقف شده دو هفته دیگ بیا باز رفت همون بود هیچ علائمی هم نداشت دیروز کورتاژ کرد متاسفانه 🥺
عزیزم منم ۴ماه پیش اینطوری شدم هرهفته سونو تا۱۱هفته صبر کردم آخرش خودش افتاد
الهی ک معجزه برات اتفاق بیوفته ولی هردو سونو رو ببر دکترت چک کنه متاسفانه منم برام سال قبل پیش اومد نگران نباش دکترت راهنماییت میکنه
عزیزم ناراحت نباش
من پارسال اینطور شدم سقطش کردم
با دکترت مشورت کنی بهتره اینجا هرکس یه چی میگه شاید درست نباشه انشالله که خیره
تورو خدا بگین چکار کنم این سنو هم امروز رفتم باز گف شش هفته ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.