بمبی وزن گرفته ماشالله.
خیلی خوبه ماشاءالله
ماشالله ماشالله عروسک خدا حافظش باشه نه خیلی هم خوبه دختر اولم تو یکماهگی ۴ کیلو بود وزنش ۲۷۰۰ بود
وایخدا چقد گوگوله،کی بشه ایشالله منم تجربه کنممم خدایاااا
واقعیه یا عروسکه😍🥹عالی وزن گرفته نسبت به وزن تولدش
جوابشو 🥴
نه خیلی هم خوبه رشدش خیلی خوب بوده
من پسرم وزنش کمه ۲۷۵۰ بوده بعد یکماه شده ۳۶۵۰
شلوارشو اخههه😭😂
ماشاالله بهش
عروسک کوچولو😂
وزن تولدش ۳ونیم بودیادو و نیم
خدووووو...منم همین بلوز برای دخترم گرفتم😍😍😍😍
شلوار لی شو 😭😭❤️❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.