۱۱ پاسخ

بمبی وزن گرفته ماشالله.

خیلی خوبه ماشاءالله

ماشالله ماشالله عروسک خدا حافظش باشه نه خیلی هم خوبه دختر اولم تو یکماهگی ۴ کیلو بود وزنش ۲۷۰۰ بود

وایخدا چقد گوگوله،کی بشه ایشالله منم تجربه کنممم خدایاااا

واقعیه یا عروسکه😍🥹عالی وزن گرفته نسبت به وزن تولدش

جوابشو 🥴

نه خیلی هم خوبه رشدش خیلی خوب بوده
من پسرم وزنش کمه ۲۷۵۰ بوده بعد یکماه شده ۳۶۵۰

شلوارشو اخههه😭😂
ماشاالله بهش
عروسک کوچولو😂

وزن تولدش ۳ونیم بودیادو و نیم

خدووووو...منم همین بلوز برای دخترم گرفتم😍😍😍😍

شلوار لی شو 😭😭❤️❤️

سوال های مرتبط