۱۰ پاسخ

شربت لاکسی ژل دکتر زنان داد
شب دوالی سه قاشق به همراه یه لیوان اب

روی سیب روغن زیتون بزن بخور اگر خالی نمیتونی بخوری .بنظرم خوب جواب میده

شیاف گلیسیرین

تجربه من اینه که کلا نذاری یبوست بشی با تغذیه
حتما میوه بخور
الان دیگه همه چی هست
ازگیل خیلی خوبه

من دکترم گفت قرص کلسیم و آهن رو به روز درمیون کن
الوبخارا و زیتون هم خیلی می‌خوردم خوب شدم

من رفتم دکتر پیدرولاکس و شربت لاکتورز خیلی عالیه دکتر بهم داد یروزه خوب میشی

عزیزم من چندمدل اهن خوردم همش یبوست اورد برام قرص فروفورت گاین ک دوستمم باردار مبخوردو اذیت نمیشد خریدم دیگ اذیت نشدم ب دکترمم گفتم گفت با این دیگ اذیت نمیشی بنظرم ی ورق بگیر امتحان کن

سلام ۲۷ هفتگی چه مکمل هایی باید بخورم من کلسیم و اهن میخورم همینا کافیه

من بخاطر یبوستم قرص اانمو نمیخورم امید وارم اهنم کم نشه

ب نظرم بهترین چیزخوردن لواشکع جواب میده و زیتون

سوال های مرتبط

مامان شوکولات خوشمزه مامان شوکولات خوشمزه ۱۱ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد