۲ پاسخ

عزیزم پیشنهاد میدم دکترای دیگه رو برید اول چون ایشون بسیار دکتر بی ادب و پولکی هست و هیچی براش مهم نیست فقط بفکر جیبشه و فوق العاده بدزبون

دکتر دوشنبه و سه شنبه که حتما هست
شنبه هم فکر کنم‌هست
ساعت ۲ دقیق در مطب باش نوبت بگیر

سوال های مرتبط