بچها کسی ازین قطره استفاده کرده؟ چطوره؟

تصویر
۵ پاسخ

منم داشتم نمی‌دونم اصلا تاثیر داشت یا نه😑بوی گندم فقط میپیجید تو خونه

من شنیدم خوبه ولی نخریدم قیمتشم 450

بیشتر برای نفخ خوبه البته برای دختر من چون باد اینا در می‌رفت ازش

من استفاده میکردم
رو بچه من که خیلی اثر نداشت
شایدم کم ماساژ میدادم

نشنیدم اصلا

سوال های مرتبط

مامان رادین و نلین مامان رادین و نلین ۱۰ ماهگی
مامان نیلماه خانوم🦋 مامان نیلماه خانوم🦋 ۳ ماهگی