۳ پاسخ

شکم بند ببند من از روز اولی ک اومدم خونه میبستم هر چی بودو نبود میومد بیرون دکتر تو مطب داشت واسه یه خانومی میگفت تا ۲یا۳ماهگی باید ببندی ن اینکه ده روز ببندی بیخیال شی میگفت خیلی تاثیر داره

شکمت رو با کمربند ببند رحم برمیگرده جای خودش
چیکار کردی زردی نوزادت خوب شد؟

منم همینطوری بودم
میگفتن یکی دیگه حامله ای
ب مرور خوب میشه فقط ببند حتما شکمتو
اگه گنی چیزی داری. خیلی تاثیر داره
حالا ک گذشته ولی زردی بچه ب خوردوخوراک‌شما ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان مهدیارومه‌یاس مامان مهدیارومه‌یاس ۱ ماهگی