احتمالا حساسیته. دکتر یه پماد میده خوب میشه
از بوس کردن کردن است که به ریششون حساسیت میکنه
پماد آد بزن
از صورتش بوس نکنیداصلا من دخترم اینجوری میشد صورتش دکتر پماد دست ساز درست کرد داد خوب شد .
دقيقن صورت پسرمنم رو دوتا لپش اينطوريه من روغن بدن بچه ميرنم بهتر ميشه
جاش حتما گرمه
گلم پماد مگاکورت بگیر ی شب بزن تا صبح خوب میشه از داروخانه ک گرفتی بگو مگاکورت قاب ابی بعضا قابشون نارنجی اونا اصلا بدرد نمیخورن
متاسفانه این فصل اکثر بچه ها اینجور میشن،من نرم کننده ثمین و پماد هیدروکورتیزون میزنم خوب میشه یکی دوساعت محو میشه،باز که خشک بشه پوستش میان بالا قرمز میشن،خارش هم داره ،،یه بنده خدایی بهم گف از پماد بتامتازون و آد هرشب یک نخود بزن تا چن روز خوب میشه،هنوز فرصت نشده امتحان کنم
اوسرین سه درصد ثمین یا ایروکس یا بیبی فرست
ببرش دکتر اول دلیلشو پیدا کن بخاطر حساسیته یا بوسش کردین
حساسیت یا اگزما
من لوسیون ایروکس میزدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.