خانوما بچم یبوسته چیکار کنم

۳ پاسخ

من هرچی دادم اثر نکرد .کره .روغن زیتون‌.قطره بی بی کر . ترنجبین. الو. هندونه
اخری گرفتم خاکشیرو با اب جوش شستم قسمت یکم گذاشتم تا نرم بشه بعد بهش یه قاشق دادم جواب داد .یکم مزه بدی میده میتونی یکمم گلاب و قند بندازی توش

بی بی کر بهش بده

قطره بی بی کر بهش بده
البته بازم با دکتر داروخانه مشورت کن

سوال های مرتبط

مامان ✨محمد یاسین✨ مامان ✨محمد یاسین✨ ۱۷ ماهگی
مامان یسنا و یاسین مامان یسنا و یاسین ۱۵ ماهگی