خانوما شماهم بعضا درد نوک سینه هاتون میره میاد

۴ پاسخ

وای اره خیلی دردش بده😭

از من اصلا درد ندارع. یه دوسه باری درحد یکم سوزش دارم. چرا من اصلا به حامله ها نمیخورم 😫 از کل علائم بارداری فقط درد شکمی و ترشح دارم‌ . دیگه هیچی
شکمم کوچیکه

اره منم اونجوریم یه لحظه دردش رفتنی میترسم

اره گاهی انقد درد میگیره که دوس ندارم حتی پارچه لباس بهش کشیده بشه گاهی هم درد نداره

سوال های مرتبط

مامان بهاروبنیامین🪻 مامان بهاروبنیامین🪻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حدیث مامان حدیث هفته سی‌ام بارداری
مامان تپلچه☺️💙 مامان تپلچه☺️💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان الیساو الینا مامان الیساو الینا روزهای ابتدایی تولد