وای اره خیلی دردش بده😭
از من اصلا درد ندارع. یه دوسه باری درحد یکم سوزش دارم. چرا من اصلا به حامله ها نمیخورم 😫 از کل علائم بارداری فقط درد شکمی و ترشح دارم . دیگه هیچی
شکمم کوچیکه
اره منم اونجوریم یه لحظه دردش رفتنی میترسم
اره گاهی انقد درد میگیره که دوس ندارم حتی پارچه لباس بهش کشیده بشه گاهی هم درد نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.