۷ پاسخ

املت دوستداره

مامانا 👀💛
اگه کوچولوت بدغذاست، تازه غذای کمکی رو شروع کرده یا درگیر یبوست، رفلاکس یا حساسیت شده 😔🍽️

من کنارتونم تا یه برنامه اصولی، خوشمزه و راحت داشته باشید 🥣🍌
و به کانال ایده غذایی ما بپیوندیددر روبیکا

🎁 مشاوره + برنامه یک‌روزه رایگان
فقط کافیه بنویسی: «برنامه رایگان» 👇
پی وی ninifood_artam
کانال ninifoodartam@

من با سیب زمینی و کره یا روغن زیتون میدادم چون خالی اصلا نمیخورد
الان که دیگه ۱۰ ماهش شده دیروز یه کوچولو سس مایونز زدم خییییلی دوست داشت.
به صورت املت هم دوست داره. البته اگه به گوجه حساسیت نداشته باشه

با پنیر پرچرب
یا سیب زمینی

من زرده تخم مرغ با سیب زمینی آبپز قاطی میکنم بعدش شیر میریزم توش از شیر خودش

سلام با روغن زیتون و گاهی هم با کره گوسفندی چون دخترم به پروتئین گاوی حساسیت داره
یکم هم با آب ولرم رقیق میکنم که خشک نباشه

مامان عزیز اگر نیاز به برنامه غذایی مناسب با شرایط کودک خودت داری 💛🌈
که وزن گیری فوری و تضمینی داره ، بد غذایی نداره . من با قیمت خیلی پایین بهتون ارائه میدم 🌱🌱🌈🌈
و حتی ایده های رایگان روزانه ، نکات های مادرانه هم داخل کانال مون داریم 💛💛💛💛❤️❤️

من فقط نیاز به حمایت شما دارم بیایید داخل کانالم مامان های مهربون 🌈🌈🌈🌈🌈👇👇👇
لینک کانالم روبیکا: kanal_nini_mamani@

سوال های مرتبط