۶ پاسخ

سلام عزیزم برو بهداشت سوال کن ببین کی بهت بیاریش چون واکسن یکسالگی رو هر روز نمیزنن برای من باید ۱۵ مرداد بزنه چون تولدشه ولی گفت ۱۸ مرداد بیار چون یکشنبه ها واکسن یکسالگی داره برای بهداشت ما حالا شما زنگ بزن از همون جایی که همیشه میبردیش ببین چه روزهایی داره

شنبه ببر بزن

خب اگه واکسنای قبلش با تاخیر بوده باید اینم با تاخیر بزنید مثلا من دخترم باید چهار روز بعد تولدش ببرمش

۳۰ خرداد ۱۴۰۵ باید بزنی

تو تاریخ همون واکسن های قبلی

فراموشی گرفتم خودم یعنی باید بعد تولد میبردم یا مثل اونا با تاخیر ببرم

سوال های مرتبط