خانوما ۱۲ هفته و یک روز خوبه برای سونوی nt ?!

۱۰ پاسخ

اره خوبه عزیزم

گهواره معمولا جلوتر میزنه سن بارداری شما رو عقب‌تر زده😬

اره عالیه

اره منم ۱۲هفته ویک روز نوبت داده

اره خوبه من دوازده هفته و دو روز رفتم

اره عزیزم میگن وارد دوازده شدی خوبه انجام بدی

خوبه عزیزم ولی من شنیدم میگن از ۱۲ هفته و ۳ روز شروع میشه بازم بستگی به نظر دکترت داره

اگه دکترت نوشته برو

آره خوبه

اره برو

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری