من دیروز سونوی nt. انجام دادم.۱۲ هفته بودم.
سونوی بعدی میشه ۱۸ هفته؟

۴ پاسخ

اره دیگه ۱۸تا ۲۰یه سونو انومالی باید بری عزیزم

دکتر من ک گف آخر۱۵هفته بیا

اره.

آره.

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان نیلدا و پسته مامان نیلدا و پسته هفته پانزدهم بارداری