تا ۴۳ روز درد داشتم.جاش هم یه رد بزرگ مشکی مونده اصلا راضی نبودم
من تقریبا ۲۰ ماهه پیش سزارین شدم
سختیش واسه من ماساژ رحمیش بود
حتی راه رفتنمم اذیتم نکرد
سر دوروزم پاشدم
ولی چون افسردگی بعد زایمان گرفتم از همون شب زایمان خیلی گریه میکردم به بخیه هام فشار میومد برا همین یکم ردش موند
والا فقط ازسزارین یه غول بی شاخ ودم ساختن وگرنه اصلاسخت نیست من هرکی دیدم زایمان طبیعی داشته زیر۲۰تابخیه نخورده ۲۰روزم درگیربخیه بوده ولی سزارین همش ده روز بخاطربخیه هایه کم شایدسوزش داشته باشی سه روزاول که چسب روبخیه هاهست یه کم اذیتی وگرنه دیگه راحتی
من الان که دوسال گذشته گاهی وقتا میگردم ببینم کجاست چیزی پیدانیست اصلا
ردش یه خط کمرنگ میمونه ، دردم روز اول زیاده تا ده روز حرکات و نشستن بلند شدن سخته بعد ۱۰ روز بخیه ها که کشیدی انگار نه انگار که عمل کردی
من که راضی بودم چون لگن مناسب طبیعی ندارم
خطشم زیاد معلوم نیست اگر دکترا صاف بزنه زیاد زشت نیست
من حتی شیاف هم نمیزدم
من راضی بودم همون روز اول بچم زردی اش بالا بودیگه بلند شدم سرپا همش دکتر بودم دردش هم با شیاف برام رفع می شد
بله راضی بودم دردش ۶روز اول یکم نشستن و اینا سخته ولی دیگ بعدش من پاشدم کمک میکردم ظرف میشستم بعد ده روزم ک بخیه هامم کشیدم دیگ هیچ مشکلی نداشتم
خیلی کم مونده.بالاخره یع عمل بزرگی رو شکم انجام میشه یه ردی ازش میمونه.ولی مدل دوختش جوری نیست که رد بخیه ها مونده باشه
من کاملا راضیم وخوشحالم دومی دیگه مستقیم میرم سزارین
ردش یه خط خیلییی محو میمونه واصلا جلوه زشتی نداره
سختیش همون راه رفتن اوله بعدش دیگه دردش قابل تحمله
من که راضی بودم البته من خصوصی انجام دادن برام.تقذیبا دوهفته ای شاید کمتر سرپا شدم.از اول خودم کارامو میکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.