خانم هایی یک اخربن پریودشون ۱۰تا۲۰اردیبهشت بوده سنو رفتین؟

۱۲ پاسخ

من 16 اردیبهشت بودم دکتر 6 تیر برام سونو نوشته خیلی برام دعا کنید🙏🙏🙏

من ۱۱ اردیبهشت بودم هنوز نرفتم😪

خوب حالامن که 22 اردیبهشت بودم و دوباره 7 خرداد لکه بینی شدم دو روز بعد 9خرداد پنج روز خون ریزی شدم به خاطر این امپول سینال اف کدوم تاریخ روباید حساب کنم براپریود بعدی 🤔🫤

منم ۱۹اردیبهشت بودم فقط ساکو دید

من ۲۰ اردبیهشت بودم اون هفته رفتم سنو گفت قلبش هنوز تشکیل نشده دو هفته دیگه بیا

من ۱۵ اردیبهشت بودم، ۲ تیر رفتم سونو تشکیل قلب ❤️ خداروشکر تشکیل شده بود😍

من 10اردیبهشت بودم دوشنبه رفتم سونو

من ۳ اردیبهشت بودم رفتم

من ۱۶ اردیبهشت بودم
تو همین دوسه روزه میرم سونو تشکیل قلب

منم 8 اردیبهشت بودم هنوز نرفتم

من ۱۴ اردیبهشت بود
دکتر ۱۳ تیر برام سونو نوشت

من ۷اردیبهشت بودم

سوال های مرتبط

مامان پسرم  🥑 مامان پسرم 🥑 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو کوچولو🐣 مامان جوجو کوچولو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری