من 16 اردیبهشت بودم دکتر 6 تیر برام سونو نوشته خیلی برام دعا کنید🙏🙏🙏
من ۱۱ اردیبهشت بودم هنوز نرفتم😪
خوب حالامن که 22 اردیبهشت بودم و دوباره 7 خرداد لکه بینی شدم دو روز بعد 9خرداد پنج روز خون ریزی شدم به خاطر این امپول سینال اف کدوم تاریخ روباید حساب کنم براپریود بعدی 🤔🫤
منم ۱۹اردیبهشت بودم فقط ساکو دید
من ۲۰ اردبیهشت بودم اون هفته رفتم سنو گفت قلبش هنوز تشکیل نشده دو هفته دیگه بیا
من ۱۵ اردیبهشت بودم، ۲ تیر رفتم سونو تشکیل قلب ❤️ خداروشکر تشکیل شده بود😍
من 10اردیبهشت بودم دوشنبه رفتم سونو
من ۳ اردیبهشت بودم رفتم
من ۱۶ اردیبهشت بودم
تو همین دوسه روزه میرم سونو تشکیل قلب
منم 8 اردیبهشت بودم هنوز نرفتم
من ۱۴ اردیبهشت بود
دکتر ۱۳ تیر برام سونو نوشت
من ۷اردیبهشت بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.