۱۱ پاسخ

عزیزم یه چند تا خوراکی محدود هست که خوردنش ضرر داره
مثل جیگر آب هویج زعفرون غلیظ جعفری زیاد و …
که حتی همونام اگ کم مصرف بشه اشکالی نداره
بقیه دیگه همه حرف اینو اونه
شماهمه چی میتونی بخوری فقط و فقط تو خوردن هیچی نباید افراط کنی
هرچیزی کمش دواست بیشترش غذاست زیادش مرض

خربزه رو صبح نخور خوب نیست فلجی میاره

میوه بد نیست عزیزم فقط به خاطر قندش به اندازه بخور

وای خدا لطفا به این فوق تخصصای فامیل و همسایه گوش ندید خربزه اتفاقا برا پوست و زیبایی جنین فوق العاده هست تو هر چی میوه بخوری عالیه میوه ها منبع ویتامین ها هستن

خربزه خیلیییی عالیه بچه روهم خوشگل میکنه🤪

خربزه نمیتونم بخورم خیلی نفق داره

من خوردم ولی مراعاتم میکردم

خربزه اتفاقا عالیه تاثیر زیادم داره تو زیبایی جنین

من چون زیاد. گرمه نخوردم

خربزه با نون پنیر میگن بچه رو خوشگل می‌کنه 😁

بخور ولی کم چون قندش بالاست

سوال های مرتبط