۱۴ پاسخ

من از پنج ماهگی نمک زردچوبه رب همه چی استفاده میکنم که غذاخوشمزه بشه بخوره ولی خوره ماشاالله هم وزنش خوب بودبردم بعداشت هم چیزیش نیست

منم یکم میزنم خودمون نمک صورتی استفاده میکنیم ازاون میزنم زردچوبه هم میزنم.چون واقعا بی نمک خیلی بدمزه ست حق داره نخوره بچه

نمک طبیعی یکم بزن

نباید بزنی تا یکسالگی

من نمیربزم فقط زرد چوبه

نمک اصلا نزن عزیزم الان که مشخص نمیشه ولی بچه ها کلیه شون نمیتونه دفع کنه

من نمیرنن فقط زردچوبه

من از وقتی رفت ۸ ماهگی یه مقدار خیلی کم میزنم چون غذا بی نمک انگار تلخه نمیشه خورد

اوناایی ک میگن بزنی مشکلی نداره الان ممیفهمین خوشگلای من کلیه اشونو اذیت میکنه تو سن بالا نوجوانی وجوانی نریریزد فعلا اگرم ریختید اندازه نون سوزن بریرید نیازی نیست اصن

در حد طعم دار شدن دکتر بمن گف بزن وگرنه نمیخوره

من دکتر بهم گف در حد ی زره بعد بچم غذا خودمونم‌میدمش دیگ

نه مجاز نیس تا یک سالگی من تا الان اصلا استفاده نکردم نمک و شکر فقط زردچوبه

ن من نمیزنم

نه اصلا مجاز نیست

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ سالگی
مامان فرشته
👼 مامان فرشته 👼 ۱۶ ماهگی