۶ پاسخ

برو یه تست بده خیالت راحت میشه دیگه

ببین یه شورت خشک بپوش ، و سرفه کن اکر با سرفه خیس شدی کیسه ابه

یه تست هست امینو شور انجام‌بده اگه هنوز خیلی مونده به زایمانت

کیسه آب با یه حرکت به این اون ور زیاد میشه من این طوری تجربه کرد م

تست کنید تو نت نوشته چجوری

منم ترشح دارم دو سه روزه یکم ژله ایی همراه با اب .نمدونم منم همش استرس کیسه اب دارم اصلا نمیفهمم چخبره🥲

سوال های مرتبط