بخور عزیزم تو غذا باشه اشکال نداره منم امروز نذری تو برنج کمی بود قاطی کردم خوردم
من خوردم
من خيلی میخورم تو غذا حلوا شله زرد شربت
خدا خیرت بده
کی توی غذای نذری الان با این شرایط مخصوصا زعفران میریزه
همش رنگ غذاس
ولی نترس
چیزی نیس
عزیز دلم من حداقل هفته ای دوبار دارم غذای زعفرونی میخورم
نه بابا یه ذره توی غذا اشکال نداره
منم خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.