خانومای نزدیک زایمان چ حسی دارینننن؟

۱۷ پاسخ

استرس فراوان همراه با دلگرمی که عزیزدلمو میبینم همش تصورش می‌کنم که آرامش بگیرم 😍🥹

استرس،ترس ،وحشت، نگرانی، انتظاررر🥺🥹

افسردگی

ترس😬

يكم استرس ولي نه از زايمان از شرايط بعد زايمان

پر از حس خوب،استرس فراوون،ذوق دیدنش برای اولین بار،و ترس از اتاق عمل

حالا ما که یه ذره فاصله داریم ، من ولی دارم حرص میخورم شوهرم شلف اتاقشو بزنه 🙄 خودم سه ماهه اتاقش رو چیدم این یکی گردن شوهرمه انجامش نمی‌ده هی امروز فردا می‌کنه 😑 از اون طرف هم نگرانم مامانم زودتر بیاد پیشم تنهام

من فردا صبح زایمان میکنم هیچ‌استرسی ندارم چون زایمان دوممه فقط نگران دخترمم که تنهاش میزارم میرم🥺

حس ترس استرس و اضطراب از یه طرف هم حس خوشحالی برای دیدن دخترم و راحت شدن از بارداری

ترس استرس😔

توکل کنید به خدا ..من خیلی فکر و خیال کردم خیلی استرس داشتم ...فکر کردن فقط همچیو بدتر میکنه هیچی دست شما نیست

منکه نمدونم چرا دوسه روزه حس میکنم کیسه ابم سوراخ شده بخصوص امروز
ی حس عجیبی دارم
دوسه روزه صبا چن قطره اب ازم میره
پد میزارم دیگ هیچی نمیبینم
امروز بیشتره
الان پارچه گذاشتم بهتر ببینم چی ب چیه😐

ترس زیاد

من دیروز زایدم الان حس جرخوردگی دارم😆

من می‌خوام زود زایمان کنم راحت بشم

استرس
افسردگی

من از الان میترسم

سوال های مرتبط