بدو تولد تا ۶ ماه سهمیه ۱۰ تا دولتی
۶ماه تا ۱۲ ماه سهمیه ۸ تا دولتی
۱۲ ماه ک همون ی سال ب بعده سهمیه ۴ تا دولتی
۴ تا میشه
چهارتا میدن من دیروز برا پسرم خریدم
اره ٤ تا ميشه
ولي الانشم ٦ تاعه سهميه
زير ٦ ماه هم ٨ تاعه سهميه
فک کنم ۴ تا
ولی خیلییی کمه🥲
میگن که ۴ تا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.