۶ پاسخ

بدو تولد تا ۶ ماه سهمیه ۱۰ تا دولتی
۶ماه تا ۱۲ ماه سهمیه ۸ تا دولتی
۱۲ ماه ک همون ی سال ب بعده سهمیه ۴ تا دولتی

۴ تا میشه

چهارتا میدن من دیروز برا پسرم خریدم

اره ٤ تا ميشه
ولي الانشم ٦ تاعه سهميه

زير ٦ ماه هم ٨ تاعه سهميه

فک کنم ۴ تا
ولی خیلییی کمه🥲

میگن که ۴ تا

سوال های مرتبط

مامان آروین رادوین مامان آروین رادوین ۱۴ ماهگی
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان(فندوق) مامان آیهان(فندوق) ۱ سالگی