من نفهمیدم
سهمیه بچه یک سال ب بالا ۴ تاس یا ۶ تا🤷💛؟؟؟؟

۶ پاسخ

البته من رژیمیه و از سازمان دارو میگیرم

والا من که گرفتم هشت تاس

۴تا.

۴ تاعه.

۴ تاس

۴ تا.

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخترای نازم مامان دخترای نازم ۱۱ ماهگی