بخور بالا بیار
من از ۸هفته شروع شده و هنوز ادامه داره گلاب به روتون انقدر عوق میزنم در طول روز میترسم خدایی نکرده اتفاقی برای نی نی بیوفته
هیچی من از ۸ هفته شروع شد این حالم تا همین الانم دارم
خیلی سخته 😪
وای منم دو روزه شروع شده از بزاق دهنم متنفرم🤢
هیچ تحمل کن تا بگذره ..قرص ب شیش خوبه بخور
خیلی سخته درکت میکنم ولی ریز ریز بخور غذا اگه خیلی شدید حالت تهوع به دکتر بگو قرص بنویسه برات
منم همينم هيچي تحمل🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.