خیلی حالت تهوع و ضعف دارم
چیکار کنم؟

۷ پاسخ

بخور بالا بیار

من از ۸هفته شروع شده و هنوز ادامه داره گلاب به روتون انقدر عوق میزنم در طول روز میترسم خدایی نکرده اتفاقی برای نی نی بیوفته

هیچی من از ۸ هفته شروع شد این حالم تا همین الانم دارم
خیلی سخته 🫩😪

وای منم دو روزه شروع شده از بزاق دهنم متنفرم🤢

هیچ تحمل کن تا بگذره ..قرص ب شیش خوبه بخور

خیلی سخته درکت میکنم ولی ریز ریز بخور غذا اگه خیلی شدید حالت تهوع به دکتر بگو قرص بنویسه برات

منم همينم هيچي تحمل🥺

سوال های مرتبط

مامان نی نی🐻 مامان نی نی🐻 هفته پانزدهم بارداری
مامان گوجه سبز🤤👶🏻 مامان گوجه سبز🤤👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تودلیم💫🌱 مامان تودلیم💫🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان نخود مامان مامان نخود روزهای ابتدایی تولد