وا منم یکم میبین خیلی گشنمه یکم دیگه سیرم خود به خود
وای گفتی دارم میمیرم دیگه😭
مال شما که هنوز اولشه خواهر
من تازه ی هفته است حالت تهوع کلا قطع شده و بهتر شدم ولی هنوز بوی قهوه و ادکلن و... حالمو بد میکنه🥴
من هنوز اینجوری ام خوش شانس باشی ۱۴ هفته ول میکنه
منم هنوزم روزی ۵ بال میارم بالا
فعلا ادامه داره🚶🏻♀️➡️🚶🏻♀️➡️
وای من هیچ غذایی دوست ندارم ازون طرفم همش ضعفم وشدید گشنمه خسته شدم ازین وضعیت
برای ما هنوز ادامه داره
وای من بدتر اصلا اشتهای غذا خوردنم ندارم🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.