حالت تهوع و ضعف ول کنم نیس تاکی باید اینجوری باشم😥

۹ پاسخ

وا منم یکم میبین خیلی گشنمه یکم دیگه سیرم خود به خود

وای گفتی دارم میمیرم دیگه😭

مال شما که هنوز اولشه خواهر
من تازه ی هفته است حالت تهوع کلا قطع شده و بهتر شدم ولی هنوز بوی قهوه و ادکلن و... حالمو بد می‌کنه🥴

من هنوز اینجوری ام خوش شانس باشی ۱۴ هفته ول میکنه

منم هنوزم روزی ۵ بال میارم بالا

فعلا ادامه داره🚶🏻‍♀️‍➡️🚶🏻‍♀️‍➡️

وای من هیچ غذایی دوست ندارم ازون طرفم همش ضعفم وشدید گشنمه خسته شدم ازین وضعیت

برای ما هنوز ادامه داره

وای من بدتر اصلا اشتهای غذا خوردنم ندارم🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته هفتم بارداری
مامان نی نی🐻 مامان نی نی🐻 هفته پانزدهم بارداری
مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری
مامان مامان نخود مامان مامان نخود روزهای ابتدایی تولد
مامان ژوان مامان ژوان هفته یازدهم بارداری