من بارداری اولم خیلی رفلاکس و معده درد داشتم و بچمم پسر بود
سر بارداری اولم خییلی مشکل معده داشتم دختر بود
سر این یکی هیچیم نی پسره
منم پسر
من پسره
سلام منم خیییلی معده درد دارم انگار معدم تیغ میزنن انقد درد داد۶ نمیدونم چیکار کنم امپرازول هم سرخود مصرف کردم اروم نشد هیچ
نه پسره
ترش میکرد اسید معدم میومد بالا و معده درد میزد پشت کتفم درد میکرد
من تو اینستا دیدم گفتن علائم پسر بودن
من دختره🤤😍💗
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.