۶ پاسخ

بچه من الان دوماه و نیم وزنش۷۳۰۰

رنج نرمال هرماه یه کیلو هست

باید ماهی 900گرم‌وزن اضافه کنه.
باید 4800میبود نیم کیلو کم داره...

اره کمه برا ۳ماه البته مهدی وزن تولدشم کم بوددکتر ببریش از۴ماه میگه کمکی شروع کنی غذا
شیر خشک بهش ندادی؟؟؟

شیرخشکم بده .نان الترا میگن خیلی چربه اونو بده البته قیمتش بیشتر از این شیرخشکاست

فک کنم ۶ تا ۷ ایطرفا

سوال های مرتبط

مامان برسام🩵👶🏻🧿 مامان برسام🩵👶🏻🧿 ۱۲ ماهگی