۴ پاسخ

من دو زایمان قبلی و میگم ناراحت شدن هم شیرو کم می‌کنه مال من قفل هم میکرد شیر تو سینم سفت میشد شیر در کنار خوردن به اعصاب راحت خواب کافی ربط داشت اگه شب راحت می‌خوابیدم صبح سینم پر شیر میشد

اولشو بدوش بریز دور، شیر حرص به بچه نده

من قبلاً اگه ناراحت میشدم شیر تو سینه ام قفل میکرد نمی اومد خودتو ناراحت نکن زیاد

ی کم سرشو‌ بدوش دور بریز بعد‌ بده

سوال های مرتبط

مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد