اشکال نداره هرچی دیرتر بهتر
چرا نگرانی نوه عمه من تا ۱سال و ۲ماه دراورد
دختر منم ۷ ماهگی دوتا پاین دراورد دیگه فعلا نداره همون دوتا مونده
من شنیدم ویتامین د و کلسیم اگه خوب باشه دندون راحت تر درمیاد
هرچی دیرتر دربیاد بهتره چون شیر شب قطع میشه و احتمال پوسیدگی دندونش کمتره
دختر من این هفته دراورد دوتا باهمنگران نباش
دخترمنم درنیاورده طبیعیه گلم نگران نباش هرچی دیرتر در بیارن بهتره
واسه من که برای هر دندون دو ماه پدرم دراومد هی آب شد از بس غذا نخورد
اشکال نداره بچه خواهرشوهرم ۱۱ ماهگی دندون درآورد بعد از اون هی پشت هم در اومد
گلی تا یک سالگی اگه در نیاره
دکتر آزمایش می نویسه
که معلوم بشه بخاطر چی دندون در نیاورده
ممکنه ویتامین دی کم باشه
بعضی بچه ها دیردندون دزمیارن بچه هامنم همینجوزن پسرم تازه یه دونه نوک زده بیرون
پسر منم نداره 😂
مامانا 👀💛
اگه کوچولوت بدغذاست، تازه غذای کمکی رو شروع کرده یا درگیر یبوست، رفلاکس یا حساسیت شده 😔🍽️
من کنارتونم تا یه برنامه اصولی، خوشمزه و راحت داشته باشید 🥣🍌
و به کانال ایده غذایی ما بپیوندیددر روبیکا
🎁 مشاوره + برنامه یکروزه رایگان
فقط کافیه بنویسی: «برنامه رایگان» 👇
پی ویAti0507
کانال ninifoodartam@
پسر منم هنوز ندارن بنظرم دورتر در بیان دورتر خراب میشن
بهتر دخترمن از ۵ ماهگی دندون در اورده هربار مریض میشه اب میشه ولش کن
بهتره بخدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.